S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Víte, že u objednávek nad 777 Kč budete mít poštovné zdarma? V ostatních případech platíte jednotné poštovné pouze 99 Kč - tyto podmínky platí pouze pro objednávky zasílané v rámci ČR. Viz Obchodní podmínky.

 


VĚČNÁ KRÁSA je e-shop s dekoracemi, dárky, uměleckými reprodukcemi zejména starověkých archeologických nálezů. Prodáváme reliéfy (kachle), busty, sochy a sošky z kultur Ameriky, Asie, starověkého Egypta, Evropy, ze starověkého Řecka a Říma. Všechny reprodukce jsou vyráběny ručně a malovány a patinovány na základě dlouholetých zkušeností, aby co nejvěrněji napodobovaly krásu, kterou prověřil čas. Věříme, že si u nás vyberete dárek pro sebe nebo své blízké!

 

Doporučujeme stránky:

www.akropolis.cz

 

Mystický Egypt

 

FB-Nová-Akropolis

 

Domácí lékař

 

Blog-Filozofie pro život

 

Blog-Nová Akropolis

 

FB-Věčná krása

NOVINKY

arr3Knižní novinka - Veslovat proti proudu - J. Á. LivragaV sekci Knihy a jiné publikace najdete knižní novinku filozofických úvah - Veslovat proti proudu.... arr3Zasíláme na Slovensko!Cena poštovného s dobírkou je celkem 199,- Kč. Na Slovensko zasíláme už druhým rokem....

ZBOŽÍ V AKCI

cena 280,00 Kč
skladem
cena 192,00 Kč
skladem
cena 332,00 Kč
skladem

KONTAKTY

Nová Akropolis z.s.
Varšavská 516/19
120 00 Praha 2 - Vinohrady
tel: +420 608 501 040, +420 737 713 468
info(a)vecnakrasa.cz
www.vecnakrasa.cz
Otevírací doba: Po–Pá 18–21 h, Sobota 11–18 h

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 472,00 Kč
skladem
cena 455,00 Kč
skladem


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Způsob objednání

Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Návod (JAK NAKUPOVAT) by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu obchod@vecnakrasa.cz. Pokud chcete, můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou v kontaktních informacích, popřípadě zavolat na telefonní číslo uvedené tamtéž, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.


Slevy a akce

Akční nabídky a slevy se vztahují pouze na internetové objednávky. Slevové kupóny a zákaznické slevy pro registrované nelze použít pro úhradu kurzů, seminářů, workshopů apod.
Za registraci uživatele do databáze zákazníků může provozovatel e-shopu poskytnout dočasnou nebo trvalou slevu.

 

Povinost provozovatele e-shopu poskytnout trvalou slevu registrovaným zákazníkům zaniká v případě změny technogie e-shopu, případně dojde-li k neobnovitelné ztrátě dat z databáze zákazníků.


Dodací podmínky

Zboží, které máme fyzicky skladem, obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky. Dodací lhůta tedy závisí hlavně na způsobu úhrady a rychlosti České pošty nebo případně dalších smluvních přepravců.

Při zaslání na dobírku se standardně jedná přibližně o tři až čtyři pracovní dny.

Při platbě bankovním převodem - předem je tato doba stejná jako u zasílání na dobírku, ale začíná běžet po připsání platby na náš účet.

Při osobním odběru je možné odebrat zboží a uhradit v hotovosti po obdržení potvrzení (e-mailem nebo telefonicky), že je zboží k odběru připraveno (obvykle už v den zadání objednávky u zboží skladem).

Zboží dodáváme poštou výhradně v rámci České republiky. V případě zájmu o zaslání zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte emailem. Zasíláme také na Slovensko dobírkovou službou "Pošta bez hranic".

V případě požadavku na barevnou věrnost doporučujeme zvolit osobní odběr, neboť pouze tak si budete jisti, že barevnost odpovídá přesně vašim představám, resp. tomu, jak barvy zobrazuje váš monitor. Telefonicky lze dohodnout odběr nejen v Praze, ale také v dalších 8 městech ČR (Brno, Olomouc, Ostrava, Plzeň, Liberec, Hradec Králové, Ústí nad Labem a Zlín) viz menu e-shopu "PRODEJNY".


Způsob dodání

Objednané zboží zasíláme Českou poštou nebo službou "Pošta bez hranic" pro zásilky na Slovensko. Dodání do ČR je buď s úhradou na dobírku nebo na základě úhradě předem na náš účet bankovním převodem. Další možností je osobní odběr v našem kamenném obchodě v Praze 2 proti úhradě v hotovosti - viz Kontakt. Zásilky na Slovensko lze hradit pouze na dobírku službou Slovenské pošty a "Pošty bez hranic".


Poštovné a balné

Poštovné je zdarma pro objednávky od 777,-Kč. V ostatních případech činí 99,-Kč. Toto se vztahuje pouze pro objednávky do České republiky. Poštovné se nevztahuje na volbu "osobní odběr" a platba v hotovosti. Balné neúčtujeme.

 


Reklamace

V případě ručně vyráběných reprodukcí je nutné počítat s určitými odlišnostmi v barevném podání u každého kusu a rovněž je nutné vzít v úvahu, že každý monitor zobrazuje barvy nereálně. Odlišné barevné podání téže barvy proto nemůže být důvodem k uznání nároku na reklamaci. Vyjdeme Vám ovšem maximálně vstříc při výměně reprodukce za jiný kus, který více barevně odpovídá vašim požadavkům.


Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  • Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši e-mailovou adresu info@vecnakrasa.cz.
  • Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  • Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  • U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  • Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  • Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na e-mailovou adresu adr@mpo.cz.
  • V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  • Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.